// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه دمو بازی Stellar Blade | نبردهای هیجان‌انگیز و اعتیادآور

مدتی پیش دمو بازی Stellar Blade منتشر شد تا کاربران پلی استیشن ۵ آن را تجربه کنند و بیش‌ازپیش با فضای بازی آشنا شوند. در این ویدیو ما هم نیم نگاه این دمو را برای شما کاربران تدارک دیده‌ایم.

کمتر از یک ماه به عرضه بازی انحصاری Stellar Blade زمان باقی‌مانده است. محصولی که در تاریخ هفت اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. تقریبا یک ماه گذشته بود که دمو استلار بلید به‌صورت تصادفی روی فروشگاه پلی استیشن منتشر شد، اما سونی بلافاصله و چند ساعت بعد آن را از فروشگاه حذف کرد. همچنین دسترسی تمامی بازیکنانی که دمو را دانلود کرده بودند، از تجربه مجدد دمو بازی قطع شد.

حال دمو بازی Stellar Blade چند روزی است که در دسترس قرار گرفته است. Stellar Blade یک بازی اکشن ماجراجویی با المان‌های هک اند اسلش است که توسط استودیو شرقی Shift Up توسعه یافته است. استلار بلید در ابتدا قرار بود یک بازی AA باشد، اما با سرمایه‌گذاری سونی به یک بازی AAA تبدیل شد. حال ما در قسمت جدید نیم‌نگاه تصمیم گرفتیم تا دمو بازی را تجربه کرده و آن را با شما به اشتراک بگذاریم تا بیش‌ازپیش با فضای Stellar Blade و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

تماشا از یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده