// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه Helldivers 2 |‌ نبرد با روبات‌ها و حشره‌ها برای دموکراسی

در نیم‌نگاه هل دایورز ۲ (Helldivers 2)  به نبردی روی درجه سختی Hard با ربات‌ها رفتیم تا دموکراسی را در سیاره‌ پخش کنیم!

بیش از یک ماه از عرضه بازی هل دایورز ۲ برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی می‌گذرد و هنوزهم این بازی در صدر بازی‌های محبوب استیم و پلی‌استیشن ۵ از لحاظ فروش قرار دارد. بعد از این فاصله طولانی فرصتی پیش آمد تا ما سه نفر یعنی من میثم، محمدحسین و محسن بازی را تهیه کنیم و باهم به نبرد برای دموکراسی در دو سیاره زیر حمله حشره‌ها و روبات‌ها برویم. در نیم‌نگاه پیش رو سعی کردیم تا در دو حالت مدیوم و هارد دو سیاره مختلف بازی را به‌شما نشان دهیم. بازی هل دایورز ۲ در سبک سوم شخص شوتر عرضه شده است و در جریان آن باید سعی کنید تا با ورود به سیاره‌های مختلف با انجام ماموریت‌ها و جمع کردن نمونه‌ها از هر سیاره ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانید. 

نتیجه تمام کردن ماموریت‌ها در بازی دریافت پاداش با توجه به عملکرد شما است، در نتیجه می‌توانید کشتی فضایی خود را قوی‌تر کنید یا با به‌دست آوردن اسلحه و زره قدرتمندتر عملکرد بهتری را در ماموریت‌های بعدی خود به تنهایی یا به‌همراه دوستان‌تان داشته باشید.

بازی هلدایورز ۲ توسط فروشگاه تک سیرو برای نیم نگاه در اختیار زومجی قرار گرفته است، شما می‌‌توانید برای خرید بازی هلدایورز 2 با بهترین قیمت وارد سایت تک سیرو شوید.

امیدوارم از تماشای این نیم‌نگاه لذت ببرید: 

تماشا در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده