// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

نیم‌نگاه رقابتی بلادبورن | نبرد با باس های معرکه میازاکی

در سومین قسمت از نیم‌نگاه‌های رقابتی اخیر زومجی که با ریمیک Resident Evil 4 کلید خورد، به سراغ بازی بلادبورن رفتیم؛ اثری ماندگار از هیدتاکا میازاکی که هنوز هم جذاب است.

سال‌ها قبل استودیو ژاپنی فرام‌سافتور بازی بلادبورن را تقدیم گیمرها کرد؛ تا در دل خیابان‌های یک شهر مریض، به‌عنوان شکارچی بجنگیم. البته در این شهر، حتی شکارچی‌ها هم شکار می‌شوند. مدتی قبل تصمیم گرفتیم دوباره سری به خیابان‌های شهر Yharnam بزنیم.

در ابتدای نیم‌نگاه رقابتی جدید زومجی چند مرتبه با Father Gascoigne، یکی از باس‌های کلیدی بازی Bloodborne جنگیدیم؛ به این‌صورت هر مرتبه باید سلاحی متفاوت را انتخاب می‌کردیم. هر بار اگر کسی می‌خواست سراغ سلاح بهتر برود، باید پیتزا را با سس تند بیشتر می‌خورد تا بهای استفاده از اسلحه را پرداخت کند. برای اینکه نتیجه‌ی نبردها، کشته شدن اعضای تیم توسط پدر و همین‌طور کشته شدن او توسط تیم زومجی را ببینید، ویدیو پیش رو را از دست ندهید.

در یوتیوب زومجی تماشا کنید

این رقابت دوستانه با بازی Resident Evil 4 Remake آغاز شد، با بازی Tekken 8 ادامه پیدا کرد و با بازی Bloodborne به پایان رسید. نقطه‌ی تشابه همه‌ی این نیم‌نگاه‌های رقابتی هم تلاش ما برای لذت بردن از بازی‌های مختلف و همین‌طور علاقه‌ی زومجی به ارائه‌ی ویدیوهای سرگرم‌کننده به شما بود. دیدگاه‌های خود در رابطه با این‌گونه ویدیوها را در کامنت بنویسید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده