نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

استودیو بازی‌سازی Rocksteady با عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دوباره به میادین بازگشته است. اثری که موافقان و مخالفان زیادی دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیو بریتانیایی راک‌استدی در سال ۲۰۰۹ میلادی با عرضه بازی Batman: Arkham Asylum ژانر ابرقهرمانی را در دنیای ویدیوگیم وارد مرحله تازه و جذابی کرد. پس از این امر، استودیو موردنظر با انتشار بازی Batman: Arkham City یکی از بهترین بازی‌های اکشن و ماجراجویی دو دهه اخیر را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. اثری که به جرئت می‌توان گفت از هر نظری یک قدم رو به جلو برای توسعه‌دهندگان بود. فضای وهم‌آلود گاتهام، استفاده از گجت‌های مخصوص بهترین کارآگاه دنیا، شخصیت پردازی جالب‌توجه و عمیق بتمن، سیستم فایتینگ نوآورانه و کلی ويژگی‌های مثبت دیگر که سه‌گانه آرکام تبدیل به یک تریلوژی جذاب کردند.

پس از حدود ۹ سال جدیدترین بازی استودیو نام‌برده شده با عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. اثری که با نمایش اولیه خود موفق شد توجه مخاطبان زیادی را جلب کند. با‌این حال با گذشت مراحل توسعه و طراحی این بازی و انتشار تریلر‌های بیشتر، واکنش‌های منفی زیادی پیرامون جدیدترین ساخته راک‌استدی شکل گرفت. این امر با انتشار رسمی بازی نیز به اوج خود رسید. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در حال حاضر از جانب وبسایت متاکریتیک نمره ۶۲ را کسب کرده است. با‌این حال شاید بهتر باشد نگاهی دوباره به آن بیاندازیم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید نیم نگاه این بازی را تماشا کنید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما چیست؟‌ آیا موافق موج منفی شکل‌گرفته علیه این بازی هستید، دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده