// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه ریمستر The Last of Us Part 2 | آیا ارزش ۱۰ دلار را دارد؟

از چالش ایستادگی دربرابر انواع‌واقسام دشمنان تا مراحلی که قبلا حذف شده بودند. در نیم‌نگاه جدید زومجی، به بخش‌های مختلف بازی The Last of Us Part 2 Remastered سر زدیم.

درحالی‌که طرفدارهای ناتی‌داگ منتظر رونمایی از بازی جدید این استودیو هستند، ریمستر The Last of Us Part 2 از راه رسید؛ تا به‌گفته‌ی اعضای ارشد تیم سازنده، درکنار بازی The Last of Us Part I بهترین و کامل‌ترین تجربه از این مجموعه را روی کنسول PS5 به گیمرها ارائه کند.

برای شخصی که پلی استیشن 5 دارد و تاکنون بازی The Last of Us Part II را تجربه نکرده، تصمیم‌گیری راجع‌به رفتن به سراغ نسخه‌ی بهبودیافته‌ی آن کار سختی نیست. اما آیا گیمرهایی که قبلا لست آو آس را به‌صورت تمام‌وکمال تجربه کرده‌اند هم دلیلی برای خرید بازی The Last of Us Part 2 Remastered دارند؟ من و فراز پاشایی برای پیدا کردن جواب همین سؤال، اکثر موارد جدید بازی را در این نیم‌نگاه به شما نشان می‌دهیم؛ از لباس‌های خاص تازه و مینی‌گیم گسترش‌یافته‌ی گیتار تا حالت چالش‌برانگیز No Return و مراحل داستانی که قبلا آن‌ها را ندیده بودیم.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بازی The Last of Us Part 2 Remastered با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد. البته اگر صاحب نسخه PS4 لست آو آس ۲ باشید، فقط ۱۰ دلار برای این ریمستر پول می‌دهید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ریمستر The Last of Us Part 2 ارزش تجربه را دارد یا اصلا حوصله‌ی آن را ندارید؟ دیدگاه خود را با زومجی و کاربرهای دیگر به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده