نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰

نیم‌نگاه Tekken 8 | تورنومنت مشت آهنین در زومجی

پس از رقابت در ریمیک رزیدنت ایول 4 برای ثبت بیشترین رکورد، حالا نوبت‌به مبارزه در رینگ‌ پرهیاهو تکن 8 رسیده است. 

مدتی پیش در ریمیک رزیدنت ایول ۴ و در آن روستای معروف از اثر نام‌برده، همراه با آراییس، فراز و محمدحسین به‌جان یک مشت انسان آلوده به‌ویروس لاس‌پلاگاس افتادیم و برای ثبت بیشترین رکورد در حالت Merceneries باهم رقابت کردیم. حالا نوبت‌به یک رقابت جدید رسیده است. مبارزه در بازی تکن ۸.

مدت زیادی از عرضه رسمی بازی تکن ۸ نمی‌گذرد. اثری که بعد از قریب‌به یک دهه از انتشار قسمت هفتم، در دسترس عاشقان بازی‌های فایت قرار گرفته و یک بار دیگر، بازیکنان را در تجربه‌ای ناب از مبارزت سه‌بعدی غرق می‌کند. برای ما گیمرهای ایرانی که تکن ۳ و بازی‌های فایتینگ دیگر به تکه‌هایی جدانشدنی از فرهنگ ویدیوگیمی‌مان بدل شده‌اند، رقابت در این‌جور بازی‌ها مخصوصا تکن حال‌وهوای ویژه‌ای دارد. پس به‌همین بهانه در تازه‌ترین قسمت از سری آیتم‌های نیم‌نگاه، به‌سراع تجربه رقابتی از بازی تکن 8 رفته‌ایم.

طی این ویدیو آرائیس، محمدحسین، فراز و من در چند دستِ مهیج از تکن 8 در سر و کله هم می‌زنیم تا ببینیم چه کسی در پایان بیشترین امتیاز را به‌دست می‌آورد. اگر به‌تجربه بازی تکن یا تماشای نیم‌نگاه‌های رقابتی علاقه‌مند هستید، تازه‌ترین قسمت از نیم‌نگاه را هرگز از دست ندهید. 

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده