نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

نیم‌نگاه بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty؛ سایبرپانک ۲۰۷۷ رستگار شد

در قسمتی ویژه از ویدیوهای نیم‌نگاه و به‌بهانه انتشار محتوای Phantom Liberty بازی سایبرپانک 2077، در جهان این اثر شیرجه زدیم و در شهر نایت‌سیتی ماجراجویی کردیم.

بالاخره وقت تجربه سایبرپانک 2077 رسید. پس از انتظاری طولانی و شمردن آپدیت‌هایی که یکی پس از دیگری بازی را از آن شرایط خجالت‌آورش خارج کردند، یک Phantom Liberty لازم بود تا بهانه‌ای شود برای شیرجه زدن در کوچه پس‌کوچه‌های نایت‌سیتی، همراهی با جانی سیلورهند و غرق شدن در یک آر‌پی‌جی نابِ سی‌دی پراجکتی.

این قسمت از نیم‌نگاه بیشتر به‌یک ویژه‌برنامه برای سایبرپانک 2077 شبیه‌ است؛ ویدیویی که در طی آن از قصه‌ی بازی تا بررسی فلسفه شین‌تو، بوشی‌دو و بودیسم که در ورای پیرنگ‌های داستانی و جهان بازی تنیده شده‌اند را زیر ذره‌بین بردیم، ساختار مراحل بازی را بررسی کردیم و در محله داگ‌تاون (Dogtown) از محتوای Phantom Liberty و کوچه‌پس‌کوچه‌های نایت‌سیتی، ماموریت‌های داستانی و جانبی را جلو بردیم. 

پس اگر شما نیز مثل ما طی سالیان اخیر منتظر بودید تا ببینید که آیا سایبرپانک 2077 بالاخره رستگار می‌شود یا نه، حتما این ویدیو را تماشا کنید و البته، دیدگاه خود را برایمان بنویسید. آیا نسخه Ultimate Edition و Phantom Liberty توانستند شما را به‌تجربه بازی مشتاق کنند؟ آیا درحال تجربه سایبرپانک 2077 هستید تا قبلا آن را بازی کرده‌اید؟ نظراتتان را برای زومجی بنویسید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده