// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه چندنفره ماریو جدید | بازی Super Mario Bros. Wonder

در نیم‌نگاه سه‌نفره جدید تبدیل به ماریو، لوییجی و پرنسس پیچ شدیم تا مراحل متفاوت و بعضا سخت بازی Super Mario Bros. Wonder را تجربه کنیم.

شرکت Nintendo با انتشار بازی Super Mario Bros. Wonder باز هم تجربه‌ای زیبا و سرگرم‌کننده را تقدیم طرفدارهای ماریو کرد. حالا که این بازی انحصاری نامزد دریافت چند جایزه در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ شده، به سراغ تجربه‌ی آن رفتیم تا از چرخیدن در مراحل رنگارنگ، تلاش برای کسب حداکثر امتیاز و پشت سر گذاشتن چالش‌ها لذت ببریم.

به‌لطف پشتیبانی بازی Super Mario Bros. Wonder از حالت کوآپ، این نیم‌نگاه را سه‌نفره ضبط کردیم. پس همراه من، رضا و آراییس باشید تا بخش‌های مختلفی از اوایل بازی سوپر ماریو برادرز واندر را ببینید؛ از مرحله‌ی سختی که چند بار در آن شکست خوردیم تا اولین باس‌فایت بازی. حامی ویدیوی زومجی فروشگاه فانتازیو است که در دوم و سوم آذر تخفیف‌های فوق‌العاده بلک فرایدی را دارند. 

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

اگر بازی Super Mario Bros. Wonder را روی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کرده‌اید، نظرتان درباره‌ی آن را با ما و کاربرهای دیگر در میان بگذارید. همچنین خوشحال می‌شویم که دیدگاه‌های شما راجع‌به خود نیم‌نگاه سه‌نفره جدید زومجی را نیز بخوانیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده