// شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳

کمپین داستانی بازی مدرن وارفر 3 | گیم پلی کامل با مجری (بخش اول)

در جدیدترین لایو زومجی می‌خواهیم از ابتدا تا اواسط کمپین داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 سال ۲۰۲۳ میلادی را درکنار شما تجربه کنیم.

تقریبا ۱۲ سال بعد از اینکه غرق در تجربه‌ی بازی Modern Warfare 3 استودیو اینفینیتی وارد شدیم، قسمت سوم سه‌گانه‌ی جدید مدرن وارفر از راه رسیده است؛ سه‌گانه‌ای تازه که با بازی Call of Duty: Modern Warfare سال ۲۰۱۹ شروع شد و با بازی Call of Duty: Modern Warfare II سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا کرد. حالا باید ببینیم که استودیو Sledgehammer Games به‌عنوان سازنده‌ی اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 جدید، چه تجربه‌ای را به گیمرها ارائه می‌دهد.

در این پخش زنده که می‌توانید آن را به‌صورت کامل در یوتیوب ببینید، از اول تا اواسط کمپین داستانی بازی Modern Warfare 3 را تجربه می‌کنم. همزمان با پشت سر گذاشتن مراحل کمپین مدرن وارفر 3 جدید، پیام‌های شما در لایو چت را می‌خوانم و به آن‌ها پاسخ می‌دهم.

پس از پایان یافتن لایو می‌توانید ویدیو کامل ضبط‌شده از نیمه نخست گیم‌پلی بخش داستانی مدرن وارفر ۳ را به تماشا بنشینید. دیدگاه‌های خود در رابطه با بازی Modern Warfare 3 سال ۲۰۲۳ را با ما و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده