// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱

گیم پلی دو مرحله ابتدایی بازی Alan Wake 2؛ ترسناک‌ترین بازی رمدی؟

دیروز بالاخره بازی مورد انتظار Alan Wake 2 منتشر شد و حال در این ویدیو دو ساعت ابتدایی این بازی را برای شما کاربران تدارک دیده‌ایم.

۱۳ سال پیش بازی Alan Wake عرضه شد و یک تجربه هیجان‌انگیز لذت‌بخش و ترسناک را در اختیار کاربران قرار داد. از آن زمان کاربران منتظر عرضه دنباله این بازی بودند تا ماجراجویی الن ویک را ادامه داده و به سرانجام برسانند. استودیو رمدی بالاخره در جریان مراسم جوایز بازی ۲۰۲۱ بازی Alan Wake 2 را معرفی کرد.

نسخه دوم، تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه اول داشته که مهم‌ترین آن تغییر زاویه دوربین و نوع ترسی است که کاربر با آن رو‌به‌رو خواهد شد. نزدیک‌تر شدن زاویه دوربین به شانه کاراکتر داخل بازی درکنار اضافه شدن جامپ‌سکیر و المان‌های سایکولاجیکال، سبب شده که این بار یک بازی ترسناک روان‌شناختی را مشاهده کنیم و باید برای بقای خود در بازی تلاش کنید. Alan Wake 2 جدا از کاراکتر الن، بازیکن را در نقش یک مأمور FBI به نام ساگا اندرسن هم قرار می‌دهد که گیم‌پلی و تجربه‌ای مجزا را دراختیار مخاطب قرار می‌دهد.

بالاخره بازی Alan Wake 2 دیروز منتشر شد و در این ویدیو به سراغ دو مرحله ابتدایی بازی رفته‌ایم تا کاربران بیش‌ازپیش با جهان الن ویک ۲ آشنا شوند.

تماشا از یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده