// دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بازی Spider-Man 2 | مرد عنکبوتی جدید استودیو اینسامنیاک سونی

در نیم‌نگاه بازی Spider-Man 2 هم درباره‌ی سیستم‌های مختلف گیم‌پلی صحبت کردیم، هم مبارزات پرزدوخورد داشتیم و هم از مخفی‌کاری لذت بردیم.

مرد عنکبوتی ۲ که توسط استودیو اینسامنیاک گیمز شرکت سونی تولید شده، رکورد سرعت فروش بین بازی‌های PlayStation Studios را به نام خود زد. هرچند قبل از اعلام این خبر هم اعداد و ارقام گوناگون نشان می‌دادند که با یکی از بازی‌های موفق و بزرگ سال ۲۰۲۳ میلادی سر و کار داریم.

در زومجی باتوجه‌به میزان توجه گیمرها به اسپایدرمن 2 تصمیم گرفتیم علاوه‌بر واکترو ۴ساعته و ویدیوهای کوتاه، نیم نگاه دونفره بازی Marvel's Spider-Man 2 را هم تقدیم شما کنیم. یکی از نکات مهم در برنامه‌ریزی برای نیم نگاه بازی اسپایدرمن ۲ کنسول PS5 این بود که محتوای نیم‌نگاه تا جای ممکن متفاوت با ویدیو چهارساعتی گیم‌پلی بازی باشد. پس من و علی علاوه‌بر تجربه‌ی فعالیت‌های جانبی، چرخیدن در نقاط گوناگون نقشه و توضیح مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی به سراغ یک مرحله‌ی داستانی قابل‌توجه هم رفتیم.

در نتیجه طی دقایقی از ویدیو، بخش‌هایی از داستان ساعات آغازین بازی Spider-Man 2 و برخی از رازهای آن اسپویل می‌شوند. بااین‌حال باید بدانید که بازی Spider-Man 2 پیچش‌های داستانی و سورپرایزهای زیادی دارد که ما در ویدیو هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نکردیم. تعداد بسیار زیادی از اتفاقات غیرمنتظره و لحظات به یاد ماندنی بازی اسپایدرمن ۲ طی نیمه‌ی دوم داستان اصلی از راه می‌رسند؛ اتفاقاتی که خود من در زمان ضبط این نیم‌نگاه اصلا از آن‌ها خبر نداشتم.

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

لطفا دیدگاه‌های خود در رابطه با نیم‌نگاه و بازی Spider-Man 2 پلی استیشن 5 را با ما و کاربرهای دیگر زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده