// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۹

بخش داستانی بازی Mortal Kombat 1 | گیم پلی کامل با مجری

در این ویدیو بخش داستانی بازی Mortal Kombat 1 را به‌صورت کامل تجربه کرده‌ایم تا بیش‌ازپیش با حال و هوا و گیم‌پلی بازی آشنا شوید.

۲۰۲۳ سال خوبی برای هواداران بازی‌های مبارزه (فایتینگ) بود و Street Fighter 6 نشان داد که هنوز این مجموعه حرفی برای گفتن دارد. این درحالی است که سال جاری میلادی مدعی قوی و قدرتمند دیگری هم دارد. قطعا نگاه خیلی از کاربران به بازی Mortal Kombat 1 است. آن هم زمانی‌که به‌خاطر داستان و نحوه پایان Mortal Kombat 11، شاهد ریست و خلق جهانی تازه توسط لو کنگ بودیم.

حال نسخه پرمیوم بازی Mortal Kombat 1 عرضه شده و کاربرانی که این نسخه را تهیه کرده‌ بودند، مشغول تجربه جدیدترین ساخته استودیو ندررلم هستند. حال ما در این ویدیو گیم‌پلی کامل بخش داستانی بازی مورتال کامبت 1 را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم تا به‌صورت کامل با بازی آشنا شده و داستان آن را تماشا کنید. اشاره کنم که کاربران نسخه استاندارد هم از تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) قادر به تجربه بازی Mortal Kombat 1 هستند.

نخل پلاس حامی ویدیوی گیم‌پلی کامل بخش داستانی مورتال کامبت ۱ است. بازی مورتال کامبت ۱ از روز ۲۸ شهریور روی سرویس های گلد و پلتینیوم نخل پلاس از روی اول عرضه رسمی نسخه استاندارد در دسترس قرار می‌‌گیرد. حتما به سایت نخل پلاس سر بزنید. 

بخاطر محدودیت حجم آپارات امکان آپلود ویدیو در حال حاضر روی آپارات وجود ندارد. لطفا برای تماشا از یوتیوب آی‌پی خود را به خارج کشور تغییر دهید. 

تماشا ویدیو از یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده