// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱

رقابت دو به دو در بازی Overcooked 2 | دزدی در آشپزخانه

بازی Overcooked 2 همچنان یک تجربه‌ی چندنفره‌ی بامزه را ارائه می‌دهد. در نیم‌نگاه جدید زومجی، در دو گروه دونفره با هم رقابت کردیم تا ببینیم چه‌قدر از پس سرویس دادن سریع به مشتری‌ها برمی‌آییم.

بعضی از بازی‌ها شدیدا مناسبت تجربه‌های کژوال چندنفره هستند؛ به این شکل که هروقت با دوستان و آشنایان خود کنار هم باشید، شانس چند ساعت سرگرم شدن دسته‌جمعی با آن‌ها را دارید. اورکوکد 2 یکی از این بازی‌ها است.

با اینکه چند سال از انتشار بازی Overcooked 2 شرکت Team17 می‌گذرد، همچنان خیلی‌ها سراغ آن می‌روند؛ مخصوصا باتوجه‌به این نکته که اورکوکد 2 هم روی سرویس گیم پس شرکت مایکروسافت و هم روی پلی استیشن پلاس اکسترا | پلی استیشن پلاس پریمیوم شرکت سونی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

به همین دلیل در جدیدترین نیم‌نگاه رقابتی زومجی به سراغ رقابت در آشپزخانه‌های متنوع رفتیم؛ درحالی‌که من و فراز در یک تیم با آراییس و علی در تیم مقابل رقابت می‌کردیم. شما می‌توانید این نیم‌نگاه را تماشا کنید تا ببینید بالاخره کدام گروه برنده شد. راستی خوشحال می‌شویم که پیشنهادهای شما درباره‌ی نیم‌نگاه‌های رقابتی بعدی را بشنویم؛ تا به ما بگویید که دوست دارید اعضای زومجی در کدام ویدیوگیم‌ها با یکدیگر مسابقه بدهند.

لطفا برای حمایت از زومجی، ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده