نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۹

رقابت سنگین برای رکوردزنی Resident Evil 4 | کی برنده شد؟

در جدیدترین قسمت نیم نگاه زومجی به سراغ تجربه بخش The Mercenaries بازی رزیدنت ایول ۴ ریمیک رفتیم. رقابتی جالب و هیجان‌انگیز که کل کل بچه‌ها حال و هوای طنزی را به آن بخشیده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مدت‌ زمان زیادی از عرضه جدیدترین نسخه سری بازی‌های رزیدنت ایول نگذشته است. کپکام با ساخت نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ دست به ریسک بزرگی زد. RE4 Remake موفق شد در کنار حفظ هسته‌ و شالوده نسخه اصلی، تجربه‌ای تازه‌تری را با رنگ و بویی متفاوت‌تر از نسخه سال ۲۰۰۵ میلادی، در اختیار علاقه‌مندان بازی‌های وحشت و بقا بگذارد. چندی پس از عرضه رسمی بازی، کپکام بخش The Mercenaries این اثر را در قالب یک آپدیت رایگان منتشر کرد. بخشی که تجربه آن را به شدت به شما پیشنهاد می‌کنم. داستان از آنجایی شروع شد که یک روز در دفتر زومجی دیدیم که یک فرد ناشناخته‌ای یک رکورد خیلی جالب‌توجه را تو بخش نام‌برده شده به دست آورده است. برای پیدا کردن این فرد ناشناس به سراغ آراییس نظریان، فراز پاشایی، محمدحسین جعفریان و علی گودرزی رفتیم. 

همه‌ی افراد نام‌برده شده ادعا کردند که رکورد موردنظر را خودشان ثبت کرده‌اند. پس تصمیم گرفتیم که چهارنفری به تجربه این بخش نشسته و ببینیم که ادعای کدامیک از بچه‌ها درست بوده است. در ادامه شما را دعوت به مشاهده جدیدترین نیم نگاه زومجی می‌کنم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده