نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹

تجربه Star Wars Jedi: Survivor با مجازات!

بازی جدید استاروارز روی درجه سختی Jedi Grand Master تا چقدر می‌تواند سخت باشد؟ یا از پس آن برخواهم آمد یا مجازاتی سخت انتظارم را می‌کشد. این شما و این هم تجربه‌ی دیوانه‌وار ما از Star Wars Jedi: Survivor. 

ساخته‌ی مورد انتظار استودیو ریسپاون، یک دنباله‌ی بسیار تیمز، خوش‌ساخت و باکیفیت است. دقیقا همان چیزی که از یک محصول AAA انتظار داریم. اثری که انگار از عصر طلایی محصولات داستان‌محور نسل هفت به‌زمان حال سفر کرده باشد. از‌ آنجایی که ما هم مثل شما واقعا مشتاق تجربه‌ی Star Wars Jedi: Survivor بودیم. در این برنامه ویدیویی، سراغ این بازی می‌رویم تا آن را روی بالاترین درجه سختی تجربه کنیم.

چرا حکم مرگ و زندگی؟ چرا که در این ویدیو، بازی را روی درجه‌ی سختی Jedi Grand Master تجربه می‌کنیم. تا اینجا همه‌چیز عادی است اما یک چرخش داستانی وجود دارد؛ چرا که با هر بار کشته شدن من در بازی، یک مجازات ویژه (سیبیل آتشین) انتظارم را می‌کشد. همین موضوع در کنار طبیعت چالش‌برانگیز محصول که مراحل آن به‌سان آثار سولز-لایک طراحی شده، ویدیو مورد بحث را پرتنش و جالب کرده است. پس بدون توضیح اضافه، شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم:

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده