// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه Gartic Phone؛ تجربه دلنشین تلفن بازی در دیسکورد

در این قسمت از نیم نگاه زومجی، به سراغ بازی Gartic Phone رفتیم که به‌سادگی ازطریق دیسکورد در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بازی‌های دور همی از جمله مواردی هستند که اگر آن‌ها را با دوستان خود تجربه کنید، لحظات سرگرم کننده‌ای را خلق می‌کنند. مدتی است که نام گارتیک فون سر زبان‌ها افتاده است. محصولی که توسط استودیو Onrizon توسعه یافته است. ازطرفی یکی از دلایل محبوبیت این بازی را می‌توان‌ به ویژگی Activity دیسکورد نسبت داد.

در بخش اکتیویتی دیسکورد، بازی‌ها و فعالیت‌های مختلفی برای کابران درنظر گرفته شده تا درکنار یکدیگر مشغول تجربه‌شان شوند. بعضی از آن‌ها رایگان بوده و بعضی دیگر نیاز به نیترو دیسکورد دارد. بااین‌حال، Gartic Phone جزو موارد رایگان بخش اکتیویتی دیسکورد است و ازطریق آن می‌توانید با دوستان خود چه روی دیسکورد پی سی و چه دیسکورد موبایل مشغول بازی کردن شوید.

دراین‌میان اشاره کنم که گارتیک فون فقط مختص‌به دیسکورد نیست و کاربران می‌توانند برنامه آن را به‌صورت جداگانه برای موبایل خود دانلود کرده و مشغول تجربه بازی شوند. دراین‌قسمت از نیم نگاه زومجی، در دیسکورد دور یک دیگر جمع شدیم تا بتوانید بیش‌ازپیش با گارتیک فون آشنا شده و یک نیم نگاه متفاوت را آماده کنیم. در ابتدا قرار بود نیم نگاه بازی Redfall را آماده کنیم که خب سرورهای بازی اجازه تجربه آن درکنار یکدیگر را نداد. ازاین‌رو به‌سراغ یک تجربه متفاوت رفتیم.

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را از یوتوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده