نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه فصل سوم از حالت آنلاین Halo Infinite

طی این قسمت از نیم‌نگاه، در قالب یک تیم سه نفره و در نقشه‌ها و بخش‌های جدید فصل سوم از حالت آنلاین Halo Infinite حسابی ماجراجویی کردیم.

مدتی می‌شود که سومین فصل از بخش آنلاین بازی Halo Infinite آغاز شده است. هیلو اینفینیت با وجود اینکه یک حالت رقابتی و آنلاین بسیار باکیفیت و جذاب را در دسترس مخاطبان قرار داده اما، سرعت بسیار کم استودیو 343 اینداستریز در تولید و عرضه‌ی محتویات جدید برای این بخش، هواداران را در طی سالی که گذشت واقعا شاکی کرده بود. استودیو نام‌برده اما در فصل دوم و حالا فصل سوم از حالت آنلاین هیلو اینفینیت، با یک شیب صعودی ملایم اقدام به‌نشر محتویات جدید کرده است.

با آغاز فصل جدید از مولتی‌پلیر Halo Infinite، تصمیم گرفتیم یک بار دیگر و در قالب تیمی سه نفره از اسپارتان‌های زومجی و زومیت، حالت آنلاین هیلو اینفینیت را تجربه کنیم. به‌این شکل که دو بازیکن همراه با کنترلر و یک بازیکن از طریق موس و کیبورد، به یک کنسول ایکس‌باکس سری اس متصل شدیم و به‌شکل همکاری چندنفره و کنارهم (Couch co-op) وارد حالت آنلاین شدیم. اگر پیش‌تر از تماشای نیم‌نگاه بخش آنلاین هیلو لذت برده بودید و از طرفداران نیم‌نگاه‌های تیمی هستید، تماشای این قسمت از آیتم‌های ویدیویی نیم‌نگاه را هرگز از دست ندهید!

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده