// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰

نیم نگاه دوساعته ریمیک Resident Evil 4 | ترسناک‌ترین بازی سال ۲۰۲۳

بازی Resident Evil 4 Remake کپکام فردا در سراسر جهان به‌صورت رسمی منتشر می‌شود. در نیم‌نگاه جدید زومجی می‌توانید تقریبا ۲ ساعت از گیم‌پلی این بازی عالی و تحسین‌شده را تماشا کنید.

رزیدنت ایول 4 جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد. چون وقتی به سال‌ها قبل نگاه می‌کنم، به‌سادگی به یاد می‌آورم که این اثر درخشان کپکام چه نقش مهمی در شکل‌گیری علاقه‌ام به ویدیوگیم داشت. دلهره‌آور، پرهیجان، دوست‌داشتنی و معرکه. صفات مثبت زیادی وجود دارند که با آن‌ها می‌توان بازی Resident Evil 4 را توصیف کرد. پس عرضه‌ی بازسازی درجه یک این بازی در سال ۲۰۲۳ میلادی برای من یک اتفاق مهم و خاص محسوب می‌شود.

در آن سو آراییس از چند سال قبل از اینکه من خودم را یک گیمر به شمار بیاورم و بتوانم به شکل جدی مشغول تجربه‌ی بازی‌ها شوم، طرفدار مجموعه‌ی رزیدنت ایول بود. او قسمت‌های مختلف این سری بازی معروف و محبوب را خوب می‌شناسد؛ تا حدی که احتمالا خودش هم نمی‌تواند به شما بگوید که دقیقا چند بار غرق در تجربه‌ی نسخه‌های کلاسیک مجموعه بازی Resident Evil شده است.

پس با هم به سراغ تجربه‌ی ریمیک Resident Evil 4 رفتیم تا ببینیم نسخه‌ی سال ۲۰۲۳ میلادی بازی رزیدنت ایول 4 چه حرف‌هایی برای گفتن دارد. قبل از ضبط این نیم‌نگاه، من چند ساعت از ریمیک رزیدنت ایول 4 را تجربه کرده بودم. ولی آراییس برای اولین‌بار بازی Resident Evil 4 Remake را به این شکل در حین ساخت نیم‌نگاه می‌دید. شرکت کپکام کد دسترسی به ریمیک Resident Evil 4 سال ۲۰۲۳ را چندین و چند روز قبل از انتشار رسمی و عمومی بازی در اختیار زومجی قرار داد. به همین خاطر توانستیم این برنامه‌ی ویدیویی را پیش از انتشار بررسی ریمیک RE4 ضبط کنیم.

برای حمایت از زومجی لطفا در یوتیوب تماشا کنید

خوشحال می‌شویم که نظرات شما در رابطه با نیم‌نگاه ریمیک رزیدنت ایول ۴ را بخوانیم. راستی اگر دوست داشتید بررسی بازی Resident Evil 4 Remake را مطالعه کنید یا نسخه‌ی ویدیویی آن را در کانال یوتیوب زومجی به تماشا بنشینید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده