نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹

نیم نگاه بازی مسابقه ای باب اسفنجی | Nickelodeon Kart Racers 3

در جدیدترین قسمت نیم نگاه زومجی به سراغ یک بازی مسابقه‌ای درباره باب اسفنجی و دوستانش رفته‌ایم. با زومجی و نیم‌نگاه بازی Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway همراه باشید.

بازی‌های مربوط به باب اسفنجی و دوستانش علاقه‌مندان زیادی دارند؛ البته نه‌ تنها بازی‌ها، بلکه این روزها با تقریب بالا هرچیزی که ربطی به این شخصیت شلوار مکعبی دوست‌داشتنی و دوستان سوررئال‌تر از خودش داشته باشد، نظرها را به خود جلب می‌کند. بالاخره هرچه نباشد باب اسفنجی شخصیتی خاطره‌انگیز و بی‌نهایت نوستالژیک است. شخصیتی که احتمالا بسیاری از شما مخاطبان زومجی بخشی از کودکی‌تان را با او گذرانده‌اید.

در قسمت جدید نیم‌نگاه زومجی بازی مسابقه‌ای Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway را تجربه کرده‌ایم. بازی توسط استودیو بام‌تنگ گیم روی موتور آنریل انجین ۴ توسعه پیدا کرده و وظیفه‌ی انتشارش هم برعهده گیم‌میل بوده است. در این قسمت از نیم‌نگاه جمع‌مان هم جمع است. در ویدیویی که خواهید دید آرائیس، میثم، رضا، مجتبی، فرزین و محمدامیر (همان جلالی خودمان) به رقابتی جذاب و نفس‌گیر مشغول می‌شوند. پس اجازه بدهید بدون فوت وقت و از دست دادن فرصت به تماشای نیم‌نگاه بازی مسابقه‌ای باب اسفنجی بنشینیم.

بازی Nickelodeon Kart Racers 3 برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس ‌باکس وان و سری اس | ایکس، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر شده است. 

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده