// دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بازی Signalis

Signalis در سبک سروایول هارور کلاسیک اخیرا عرضه شده است تا به یاد ما بیاورد چه ویژگی‌های مهمی، ساختار اصلی این ژانر را تشکیل می‌دهد. ویدیو جدید نیم نگاه ما از سینگالیس را از دست ندهید.

کپکام در سال ۱۹۹۶ با عرضه بازی Resident Evil ژانر وحشت بقا یا همان Survival Horror را تکامل بخشید. با اینکه قبل از رزیدنت ایول بازی‌هایی مثل Alone in the Dark و حتی Sweet Home از شرکت کپکام هم ویژگی‌های سروایول هارور را داشتند، اما رزیدنت ایول بود که عبارت «Survival Horror» را سر زبان‌ها انداخت. 

در دو دهه اخیر ژانر سروایول هارور با عرضه بازی‌های مختلف به اندازه قابل توجه‌ای از این ژانر فاصله گرفت. استودیو Rose Engine با همکاری هامبل گیمز اخیرا بازی سیگنالیس را عرضه کرده است. یک بازی کلاسیک سروایول هارور که از المان‌های اصلی سبک سروایول هارور مثل پازل‌های درگیرکننده، اتمسفری گیرا، محدودیت مهمات و غیره استفاده کند. این بازی برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شد.

در این ویدیو با رضا حیدری‌نسب ویژگی‌های مهم این بازی را مرور می‌کنیم و سعی می‌کنیم مرز بین بازی‌های سروایول هارور و اکشن هارور را پیدا کنیم. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی نیم نگاه دعوت میکنم.

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده