نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

نیم‌نگاه بازی Atomic Heart

در تازه‌ترین قسمت از نیم‌نگاه، به نسخه‌ای متفاوت از روسیه سفر کردیم و طی ماجراجویی‌مان در قصه‌ی پادآرمان‌شهر‌گونه Atomic Heart با یک مشت ربات دیوانه مبارزه می‌کنیم.

بازی Atomic Heart محصولی است که ابتدا و در مقیاس یک اثر کاملا مستقل خود را به جامعه‌ی بازیکنان معرفی کرد. جریان داشتن اتفاقات بازی در یک فضای پاد-آرمان‌شهرگونه در کنار بهره‌گیری اثر از مولفه‌های ژانر شوتر اول شخص، «قلب اتمی» را برای هواداران این سبک از بازی‌ها مخصوصا افرادی که به‌دنبال تجربه‌ای مشابه سه‌گانه «بایوشاک» می‌گشتند، جذاب و مورد انتظار کرد.

بازی اتمیک هارت مدتی است که عرضه شده و بازیکنان می‌توانند آن را تجربه کنند. در این بازی کنترل مامور P-3 را در دست می‌گیریم و به‌نسخه‌ای متفاوت از تاریخ جهان قدم می‌گذاریم. زمانی که اتحاد جماهیر شوروی پیروز جهان جهانی دوم بوده و به‌لطف پیشرفت دیوانه‌کننده‌اش در تکنولوژی، حالا در شرف پایه‌ریزی حکومتی آرمانی برآمده است؛ حکومتی که تمام مردم جهان را در کنار ربات‌ها آورده و می‌خواهد یک جهش زیست‌شناختی شگرف را رقم بزند. همه‌چیز اما خوب جلو نمی‌رود و ربات‌هایی که قرار بود نردبانی برای رسیدن انسان به‌رویاهای بلندپروازانه‌اش باشند، حالا شورش کرده و همه چیز را برهم می‌ریزند.

در تازه‌ترین قسمت از نیم‌نگاه، سراغ ماجراجویی در اتمیک هارت رفتیم و حسابی از خجالت ربات‌های سمج و عصبابی بازی در آمدیم! اگر شما هم از طرفداران بازی‌های شوتر هستید و بدتان نمی‌آید در دنیای عجیب و غریب اتمیک هارت کنکاش کنید، تماشای این قسمت از نیم‌نگاه را از دست ندهید.

تماشا در یوتیوب


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده