نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بازی Dead Space

در این قسمت از نیم‌نگاه، سراغ بازسازی Dead Space می‌رویم تا یک بار دیگر با آیزاک کلارک همراه شده و سرآغاز ماجراجویی‌های او در سری دد اسپیس را شاهد باشیم.

باز-سازی اولین قسمت از سه‌گانه دد اسپیس (Dead Space) جمعه‌ی این هفته عرضه شد. اثری که توسعه‌ی آن در تیم EA Motive انجام شده است. بازگشت دد اسپیس از آن اتفاقات شوکه‌کننده بود که کمتر شخصی انتظار به‌حقیقت پیوستنش را داشت. بازگشت این سری بعد از یک کُما تقریبا ۱۰ ساله به‌اندازه‌ی کافی جالب و مهم است اما شاید جالب‌ترین و برجسته‌ترین نکته‌ی موجود، این باشد که ریمیک بازی دد اسپیس محصولی بسیار باکیفیت، خوش‌ساخت و ترسناک از آب درآمده است! این قضیه زمانی اهمیت خود را دوچندان می‌کند که بدانیم تیم EA Motive پیش از نو-سازی Dead Space، هرگز تجربه‌ی ساخت بازی‌های ترسناک را نداشته و به‌کمک تعداد کمی از خالقان اصلی سری دد اسپیس (که حجم زیادی از آنان در استودیویی دیگر بازی کالیستو پروتکل را ساختند) و هواداران این سری، اولین قسمت از سری دد اسپیس را بازسازی کرده است.

در این قسمت از ویدیوهای «نیم‌نگاه» به‌سراغ تجربه‌ی فصل افتتاحیه‌ی اثر مورد بحث رفته‌ایم تا همراه با شما به‌سفینه‌ی USG Ishimura سفر کنیم و در جریان اتفاقات مرموز و ترسناک بازی، نکرورموف‌ها را زیر چکمه‌های آیزاک کلارک لت و پار بکنیم. پس اگر از علاقه‌مندان به ژانر ترس/بقا هستید یا از هواداران سری دد اسپیس به‌شمار می‌روید، تماشای تازه‌ترین قسمت از نیم‌نگاه را از دست ندهید!

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده