// دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹

اولین نگاه به بازی Hi-Fi Rush | جنگ ریتمیک با ربات‌ها

بازی Hi-Fi Rush به‌صورت غیرمنتظره‌ای در رویداد مایکروسافت با حضور شینجی میکامی رونمایی شد. ما نیز به‌همین بهانه به‌سراغ بازی رفتیم تا از ویژگی‌های آن بگوییم.

استودیو تنگو گیم‌ورکس که تولید بازی‌های مجموعه The Evil Within را برعهده دارد در جریان رویداد مایکروسافت به‌صورت غیر منتظره‌ای از بازی Hi-Fi Rush رونمایی کرد. بازی‌ اکشن ریتمیک که موسیقی را به‌شکلی هنرمندانه با گیم‌پلی بازی همراه کرده است تا بازیکنان با هر ضربه‌ای که می‌زنند، تاثیری مثبت در روند آهنگین گیم‌پلی داشته باشند.

جان جوهاناس و شینجی میکامی درحالی‌که هیچکس انتظار نداشت این‌بار به‌سراغ یک بازی با طراحی سل‌شید رفتند که یادآور شخصیت‌های انیمه و کارتونیک است. دنیای رنگارنگ Hi-Fi Rush به‌ویژه زمانی‌که با تنوع در گیم‌پلی مانند تغییر زاویه دوربین به‌سایداسکرولینگ همراه می‌شو‌د، توانسته ترکیبی جادویی را ایجاد کند که ساخته جدید تنگو گیم‌ورکس را به یکی از بازی‌های جذاب گیم‌پس و سال ۲۰۲۳ در همین روزهای ابتدایی سال تبدیل کرده است.

در ویدیوی اولین نگاه زومجی زومجی از خصوصیات بازی گفته‌ایم و تک‌به‌تک به‌ویژگی‌هایی پرداخته‌ام که در ابتدای بازی با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده