نویسنده: مریم خواجوی
// شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Metal: Hellsinger

متال هل سینگر، شوتر ریتمیکی است که شما را به قعر جهنم می‌برد و در این نیم نگاه می‌خواهیم سری به این بازی هیجان‌انگیز بزنیم.

یادتان می‌آید زمانی‌که خودتان آهنگ متال می‌گذاشتید و بعد در بازی‌ای مانند Doom مشغول کشت و کشتار دشمنان می‌شدید؟ می‌توان بازی متال هل سینگر را به همچین چیزی تشبیه کرد. هماهنگ بودن شلیک شما با هر ضرب ریتم به‌نوعی هسته‌ی اصلی بازی را شکل داده است و همه چیز حول محور آن شکل می‌گیرد. همان‌طور که از اسم بازی مشخص است در این شوتر ریتمیک تمامی آهنگ‌های استفاده شده از ژانر متال هستند. تمامی موسیقی‌های این بازی به طور ويژه فقط برای این بازی ساخته و با همکاری تعدادی از خواننده‌های بند‌های متال تنظیم شده‌اند.

شخصیت اصلی بازی Metal Hellsinger رسما Unknown نام دارد!‌ پس ما هم با این روح ناشناخته و اسکلتش به نام Paz در دل جهنم همراه می‌شویم و هر بار با شکست دادن The Red Judge، فرمانروای جهنم، به سرزمین بعدی سفر می‌کنیم. اما هدف چیست؟ شخصیت ناشناس ماجرای ما می‌خواهد صدای خودش را از حاکم جهنم پس بگیرد و هر بار با روبه‌رو شدن با تعداد عظیمی از دشمنان و شکست آن‌ها، یک قدم به این هدف نزدیک‌تر می‌شود.

حال با ما همراه شوید تا کمی آن بخش ریتمی وجودمان را به چالش بکشیم!

در یوتیوب تماشا کنید

دوست داریم نظر شما را در مورد این بازی بدانیم. در قسمت نظرات منتظرتان هستیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده