// سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

اولین تجربه زومجی از بازی ترسناک The Callisto Protocol

به‌نظرتان اولین تجربه از بازی The Callisto Protocol به چه اندازه می‌تواند ترسناک باشد؟ در این ویدیو اولین واکنش به بازی ترسناک و جدید گلن اسکوفیلد را به شما نشان خواهم داد. این ویدیو زومجی را از دست ندهید.

ویسرال گیمز، استودیو سازنده بازی‌های ترسناک Dead Space در سال ۲۰۱۷ تعطیل شد و مجموعه دد اسپیس را به یک خواب طولانی برد. بسیاری از طرفدارها سال‌ها منتظر احیای این مجموعه بودند. با اینکه بسیاری از طرفدارهای بازی‌های ترسناک منتظر بازی جدیدی از دد اسپیس بودند اما الکترونیک آرتز تصمیم به بازسازی نسخه اول گرفت. از آن طرف خبری که بسیاری از طرفدارها را خوشحال کرد رونمایی از پروژه جدید گلن اسکوفیلد، خالق دد اسپیس در یک استودیو دیگر بود. این پروژه بازی ترسناک The Callisto Protocol است که اخیرا عرضه شد و بسیاری از طرفدارها از آن به‌عنوان جانشین معنوی دد اسپیس یاد می‌کنند.

کاری که در این سری ویدیوهای جدید انجام می‌دهیم تا حدودی با کارهای قبلی ما فرق می‌کند. اینجا می‌خواهم اولین تجربه واقعی خودم از شروع این بازی ترسناک (۴۰ دقیقه ابتدایی) را با شما به اشتراک بگذارم؛ طوری که قبل از ضبط برنامه هیچ نوع آمادگی برای گیم‌پلی بازی نداشتم (به اصطلاح Blind)؛ و در حین برنامه سعی می‌کنم نظر شخصی خودم را به شما بگویم. در ادامه شما را به تماشا ویدیو دعوت می‌کنم.

از یوتیوب زومجی تماشا کنید

نظرتان در مورد کالیستو پروتوکول و سری ویدیوهای جدید ما را در بخش کامنت‌ها به ما بگویید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده