نویسنده: مریم خواجوی
// جمعه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بازی The Quarry

جدید‌ترین ساخته سوپرمسیو گیمز، بازی The Quarry مدتی پیش منتشر شد. در این نیم نگاه به‌جای اینکه اول بازی را تجربه کنیم، تصمیم گرفتیم سراغ یکی از ۱۸۶ پایان بازی برویم.

باز هم اتفاقات فراطبیعی و گروهی از نوجوان‌ها که باید با تصمیم‌های درست از شبی مرگبار جان سالم به در ببرند. سناریوی آشنایی است نه؟ احتمالا یاد Until Dawn افتادید؛ بازی ترسناکی که در آن سرنوشت هشت نوجوان در دستان شما قرار داشت. اما در اثر جدید استودیوی سوپرمسیو، بازی The Quarry، چه خبر است؟

The Quarry به‌عنوان دنباله‌ی معنوی آنتیل داون، از فیلم‌های اسلشری برای خلق یک اثر مخوف الهام زیادی گرفته است. از فیلم‌هایی که تیم سازنده در ساخت بازی از آن‌ها الهام گرفته است می‌توان به Friday the 13th، تپه‌ها چشم دارند، Evil Dead و The Thing اشاره کرد. مثل همیشه تصمیمات شما در روند بازی، رابطه‌ی شخصیت‌ها با هم و درنهایت جانشان در دست شما قرار دارد. حتی گاهی اوقات تصمیماتی که اول بازی می‌گیرید ممکن است ساعت‌ها بعد تاثیر خودشان را نشان دهند.

مقاله مرتبط:

پس از اینکه نوجوان‌های داستان ما به خاطر خرابی ماشینشان مجبور می‌شوند یک شب دیگر را در کمپ تابستانی سر کنند، برخلاف اصرار شدید رئیس کمپ مبنی بر ماندن در اتاق‌هایشان تصمیم می‌گیرند تا شب آخر را به خوش‌گذرانی بپردازند؛ این، تازه شروع یک شب خونین است.

این بار برخلاف اکثر نیم‌نگاه‌های زومجی سراغ یکی از ۱۸۶ پایان بازی رفتیم و رازهای آن را آشکار کردیم. پس اگر یکی از پایان‌های بازی را گرفته‌اید یا تصمیمی برای تجربه‌ی آن ندارید، همراه نیم نگاه جدید زومجی باشید.

برای حمایت از ما لطفا در یوتیوب تماشا کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده