نویسنده: مریم خواجوی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Mario Strikers: Battle League

با آراییس، افشین، رضا حیدری نسب، رضا حاج محمدی، نادر و مریم در لیگ Mario Strikers: Battle League زومجی همراه شوید تا ببینیم چه کسی در نهایت جام پیروزی را به خانه می‌برد!‌ 

اولین نسخه از بازی‌های فوتبالی ماریو با نام Super Mario Strikers سال ۲۰۰۵ برای کنسول گیم کیوب منتشر شد که استودیوی Next Level Games ساخت آن را بر عهده داشت. این استودیو که زیر نظر نینتندو فعالیت می‌کند با ساخت بازی‌های luigi's mansion شناخته می‌شود. 

حالا جدیدترین نسخه این مجموعه با نام Mario Strikers: Battle League ماه گذشته برای نینتندو سوییچ منتشر شد. مثل نسخه‌های قبلی، این بازی هم در سبک آرکید فوتبالی ساخته شده است که پنج بازیکن را در مقابل پنج بازیکن دیگر در دنیای رنگارنگ نینتندو قرار می‌دهد. از ماریو و شاهزاده پیچ تا دانکی کانگ و بوزر، فقط بخشی از شخصیت‌های قابل بازی ماریو استرایکرز بتل لیگ هستند. همچنین در به‌‌روزرسانی اخیر این بازی، دو شخصیت جدید نیز به این مجموعه افزوده می‌شوند. 

در این نیم نگاه ابتدا سه تا تیم تشکیل دادیم و هر تیم با دیگری به رقابت پرداخت. با ما همراه شوید تا ببینیم تیم‌های میدلز بیا، مارتیک اینا و روسو بری برنگردی چه حرفی برای گفتن دارند؛ تیم‌هایی که نادر زحمت نام‌گذاری آن‌ها را کشیده است! در ادامه، شما را به تماشای نیم نگاه بازی Mario Strikers: Battle League دعوت می‌کنیم. 

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده