// یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

اگر برایتان سوال است که تیم چهار نفره‌ی اعضای زومجی در بازی جدید لاک‌پشت‌های نینجا چه بلایی سر دشمنان می‌آورند، ویدیو جدید نیم‌ نگاه زومجی را از دست ندهید.

کمتر کسی وجود دارد که با لاک‌پشت‌های نینجا آشنا نباشد. دنیای این شخصیت‌های دوست داشتنی به اندازه‌ای بزرگ است که چه طرفدار فیلم‌، چه سریال یا حتی کمیک باشید، با چهار لاک پشت نینجا خاطراتی دارید. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی در بازی‌های ویدیویی هم طرفداران بسیار زیادی دارند.

سری بازی‌های Teenage Mutant Ninja Turtles ساخته شده است، در این بین اما بازی‌های بیت ام آپ لاک‌پشت‌های نینجا توانستند نظر بسیاری از گیمرها را به خودش جلب کند؛ از نسخه‌های بیت ام آپ و ساید اسکرول که برای دستگاه‌های آرکید عرضه شد تا بیت‌ام‌آپ‌های سه‌بعدی برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم. 

سال ۲۰۲۰ بود که شرکت Dotemu با همکاری سگا نسخه جدیدی از بازی شورش در شهر را به دست ما رساند و توانست بسیاری از طرفدارها را خوشحال کند. بعد از موفقیت این بازی، دات‌امو تصمیم گرفت سراغ بازی بیت ام آپ خاطره‌انگیزی دیگری برود و آن هم چیزی نبود جز لاک‌پشت‌های نینجا. شرکت Dotemu وظیفه ساخت این بازی را به استودیو Tribute سپرد. تیمی از اعضای سابق یوبیسافت که روی بازی بیت ام آپ Scott Pilgrim vs. the World: The Game کار کرده بودند. سازندگان توانستن با طراحی پیکسلی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge به‌نوعی گرافیک بازی را به نسخه سگای این مجموعه نزدیک کنند. ما هم در زومجی تصمیم گرفتیم به همراه میثم، رضا و مریم سری به دنیای رنگارنگ این بازی بزنیم و به جنگ دشمنان برویم.

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge دعوت می‌کنیم.

برای حمایت از ما، ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده