// سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Shadow Warrior 3

نیم نگاه امروزمان را به یک بازی شوتر و هیجان‌انگیز اختصاص دادیم. Shadow Warrior 3 ما را وارد دنیای‌ای ویران شده می‌کند؛ جایی که با کاتانا و سلاح‌های قدرتمند باید هیولاهای خطرناک را نابود کنیم. همراه نیم نگاه زومجی باشید.

اگر از طرفداران بازی‌های شوتری مثل Doom و Serious Sam هستید، ویدیو نیم نگاه امروزمان را به هیچ وجه نباید از دست بدهید. امروزه به‌نظر می‌رسد که تعداد بازی‌های تک نفره داستانی شبیه Doom و Wolfenstein کم شده است و این نوع بازی‌ها را کمتر می‌بینیم.

مجموعه Shadow Warrior که قدمت آن به دهه ۹۰ میلادی برمی‌گردد، به گفته سازندگان، ساخت اولین نسخه بازی شدو واریور برای رقابت با Duke Nukem اوایل دهه ۹۰ میلادی شروع شد. اولین بازی این مجموعه در سال ۹۷ برای ام‌اس‌داس منتشر شد. ریبوت این بازی هم در سال ۲۰۱۳ ساخته شد و به دست طرفداران بازی‌های شوتر رسید. دنباله مستقیم بازی Shadow Warrior 2 هم در همان سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌ها و پی سی منتشر شد. البته نسخه دوم این بازی کمی از ریشه‌های بازی‌های سنتی شوتر اول شخص فاصله گرفته بود. دنیای این بازی کمی بزرگتر و حالتی جهان باز دارد؛ طوری که در آن شما می‌توانید به گشت و گذار بپردازید و با کشتن هیولاها و پیدا کردن آیتم‌های مختلف خودتان را قوی کنید. همچنین از المان‌های نقش‌آفرینی هم در نسخه دوم استفاده شده بود.

سازندگان با ساخت سومین بازی شدو واریور تصمیم گرفتند بازی را هم‌سبک بازی‌ اول خود بسازند که نتیجه آن یک بازی خطی با اکشن‌های هیجان‌انگیز است. امروز با میثم که اخیرا هم تمام تروفی‌های این بازی را کسب کرده، تصمیم گرفتیم سری به دنیای این بازی بزنیم و هیولاها آن را سلاخی کنیم. در ادامه شما را دعوت به تماشای نیم نگاه جدید می‌کنیم.

برای حمایت از ما، ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده