// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بازی Horizon Forbidden West

درحالی‌که حدود دو ماه از عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West می‌گذرد، در نیم‌نگاه جدید زومجی سراغ این ساخته‌ی استودیو هلندی گوریلا می‌رویم و با الوی قدم به سرزمین ممنوعه می‌گذاریم.

هورایزن فوربیدن وست یکی از آثار شناخته‌شده‌ی سال ۲۰۲۲ است و به‌عنوان دنباله‌ی بازی Horizon Zero Dawn سونی، خیلی از گیمرها منتظر تجربه‌ی آن بودند. الوی، قهرمان داستان این بار قدم به غرب ممنوعه می‌گذارد تا جلوی نابودی حیات روی کره‌ی زمین را بگیرد. او به‌دنبال پیدا کردن منبع آفت قرمزرنگی است که محیط‌ها و موجودات مختلف را آلوده می‌کند.

بازی Horizon Forbidden West تنوع زیادی دارد و زومجی در این نیم نگاه فقط اندکی از گستردگی آن را نشان می‌دهد. راستی با اینکه تلاش کردیم که اطلاعات کلیدی خط اصلی روایت بازی یا پیچش داستانی مهمی را فاش نکنیم، نیم نگاه بازی هورایزن فوربیدن وست خالی از اسپویل نیست. چرا که سراغ ساعات آغازین بازی نرفتیم و دو کوئست مربوط‌به یکی از قبایل Tenakth را تجربه کردیم. همچنین باید بدانید که نیم نگاه زومجی، نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West را به شما نشان می‌دهد؛ درحالی‌که این اثر استودیو Guerrilla روی کنسول PS4 هم در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد.

تماشا در یوتیوب

شما هم می‌توانید دیدگاه خود درباره‌ی هورایزن فوربیدن وست را با ما در میان بگذارید. مراحل فرعی این بازی را در مقایسه با قسمت قبل چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا الوی با نقش‌آفرینی اشلی برچ را یک کاراکتر قابل‌توجه به شمار می‌آورید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده