// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Deathloop

شخصیت اصلی دث‌لوپ در یک حلقه‌ی تکرار گرفتار شده است و ما موقع تجربه‌ی بخشی از افتتاحیه‌ی بازی راجع به تلاش او برای گریختن از جزیره‌ی بلکریف صحبت می‌کنیم.

بازی Deathloop که به‌عنوان اثر شعبه‌ی شهر لیون استودیو Arkane شناخته می‌شود، طی ماه‌های گذشته در کسب چند جایزه موفق بود و توجه برخی از طرفدارهای سری بازی Dishonored را به خود جلب کرد. اکنون درحالی‌که حدود ۶ ماه از عرضه‌ی دثلوپ می‌گذرد و بسیاری از نکات جزئی گیم‌پلی آن در ذهن ما کم‌رنگ شده است، دوباره سراغ این بازی عرضه‌شده توسط شرکت بتسدا می‌رویم؛ تا قدم به قدم مکانیزم‌های مختلف آن را به یاد بیاوریم و البته در میان اشتباه بازی کردن آن بتوانیم چند مرتبه کمی بخندیم.

پس چه برای آشنایی بیشتر با بازی دثلوپ و چه برای مشاهده‌ی تلاش ما برای به یاد آوردن سیستم‌های اصلی گیم‌پلی آن می‌توانید بخشی از اوقات فراغت خود را به تماشای نیم نگاه جدید زومجی اختصاص دهید. ما در این نیم نگاه برای تجربه‌ی بازی Deathloop سراغ نسخه پلی استیشن 5 رفتیم. اما فراموش نکنید که این ساخته‌ی استودیو بازی‌سازی آرکین نه‌تنها روی پلتفرم PC هم در دسترس قرار دارد، بلکه براساس اخبار بازی باید چند ماه دیگر روی کنسول‌های نسل ۹ ایکس باکس شرکت مایکروسافت نیز در دسترس گیمرها قرار بگیرد.

تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما درباره‌ی دثلوپ چیست؟ آیا بازی Deathloop را به‌صورت کامل تجربه کردید یا اصلا قصد انجام این کار را دارید؟ لطفا نظرات خود راجع به این شوتر اول‌شخص متمرکز روی تلاش کولت برای فرار از بلکریف را با ما و کاربرهای زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده