نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Sifu

در این قسمت از نیم‌نگاه‌، سراغ بازی‌ سیفو رفتیم و حسابی به‌خدمت دشمنان و باس‌های موجود در این بازی رسیدیم!

ساخته‌ی جدید تیم اسلوکلپ (Sloclap) یعنی بازی سیفو مدتی است که راهی پلی استیشن 5، پی سی و پلی استیشن 4 شده و حسابی توجه بازیکنان را به‌خود جلب کرده است. بازی سیفو با گیم‌پلی روان و شدیدا چالش‌برانگیز خود کنار تنوع بسیار خوب در انواع دشمنان و عمق قابل توجه سیستم‌های گیم‌پلی موفق شد تا تجربه‌ای آمیخته با مشخصه‌های کلاسیک ژانر Beat em up را در لباسی مدرن و در مقیاس یک بازی مستقل، پیش‌کش مخاطبان خود کرده و آن‌ها را سرگرم کند.

بازیکنان قصه‌ی سیفو را در نقش یکی از شاگردان مدرسه‌ی آموزش هنرهای رزمی آغاز می‌کنند؛ مدرسه‌ای که استاد و تمامی شاگردانش به‌دست یک گروه مرموز کشته می‌شوند؛ اینجاست که قهرمان داستان تصمیم می‌گیرد تا برای خون‌خواهی استادش که پدر او نیز به‌حساب می‌آید، سفری خشن و اسرارآمیز را شروع کند. نکته اینجاست که ما هرگز از انگیزه‌ی قاتلان سیفو خبر نداریم و قطعات پازلِ داستان بازی رفته رفته در برابر بازیکن ظاهر می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا سفر گیمر برای انتقام خون استادش، بسیار مرموز و پرشده از تردید باشد؛ چون حتی این احتمال وجود دارد که گیمر به‌قاتلان سیفو حق بدهد و روند بازی/قصه به‌کل تغییر کند!

در این قسمت از نیم‌نگاه سراغ تجربه‌ی دو مرحله از بازی سیفو رفتیم و حسابی به‌خدمت دشمنان و باس‌های موجود در این مراحل رسیدیم! پس بدون معطلی شما را به‌تماشای یک قسمت جذاب دیگر از نیم‌نگاه دعوت می‌کنیم. این شما و این هم تجربه‌ی هیجان‌انگیز ما از بازی سیفو.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده