نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه بسته الحاقی بازی Shadow Tactics

در این نیم نگاه سراغ بسته الحاقی بازی Shadow Tactics با نام Aiko's Choice که به تازگی روانه بازار شده است رفتیم تا ببینیم بعد از شش سال انتظار، استودیو می‌می‌می چه محتوای بیشتری از بازی محبوبِ ژاپنی خود در اختیار علاقمندان قرار داده است. 

استودیو Mimimi یک استودیو کوچک، واقع در زوریخ آلمان است. اولین عنوان موفق و شناخته‌شده‌ی این استودیو بازی Shadow Tactics به‌حساب می‌آید که یک بازی استراتژی مخفی‌کاری است و وقایع‌اش هم در دوره‌ی Edo در ژاپن جریان دارد. پس از عرضه در سال ۲۰۱۶ و علی‌رغم انتظار سازندگان بازی، شدو‌تاکتیکز با استقبال گرمی از جانب گیمرها روبه‌رو می‌شود و همگی از احیای سبکی مرده و قدیمی توسط اعضای این استودیو ابراز خرسندی می‌کنند. در همان سال‌ها استودیو می‌می‌می اعلام می‌کند که قصد دارد بسته‌ی الحاقی نیز برای شدو تاکتیکز عرضه کند و محتوای بیشتری از بازی خود را در دسترس علاقمندان قرار دهد. هرچند درنهایت کار توسعه این بسته الحاقی به بعد از عرضه بازی بزرگ بعدی این استودیو، یعنی بازی Desperados III که به‌سال ۲۰۲۰ عرضه شده است، موکول می‌شود. 

درنهایت و باگذشت شش سال پس از عرضه بازی اصلی، بالاخره در تاریخ شش دسامبر سال جاری بسته الحاقی بازی شدوتاکتیکز با نام Aiko's Choice از طریق پلتفرم‌های استیم، GOG و اپیک‌گیمز استور در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. این بسته الحاقی که با قیمت بیست دلار به بازار عرضه شده است، از شش مرحله، شامل سه مرحله طولانی و سه مرحله داستانی تشکیل می‌شود و چیزی حدود هشت تا ده ساعت گیم‌پلی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. وقایع داستانی این بسته الحاقی پیرامون شخصیت آیکو، که پیش‌تر نیز در بازی شدو تاکتیز حضور داشته و وقایعی که در گذشته این شخصیت روی داده است جریان دارد.

در حال حاضر استودیو می‌می‌می مشغول کار برروی یک آی‌پی جدید در همان سبک قبلی، ولی با شخصیت‌های جدید است که فعلاً با نام رمز süßkartoffel شناخته می‌شود. (این کلمه در زبان آلمانی به‌معنای سیب‌زمینی شیرین است!)

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده