// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹

نیم نگاه بازی Psychonauts 2 روی ایکس باکس سری ایکس

در نیم نگاه زومجی به مناسبت شب یلدا پای بازی Psychonauts 2 نشسته‌ایم تا به‌شما بگوییم که ساخته جدید تیم شیفر و استودیو دابل فایل چه حرف‌هایی برای گفتن دارد. 

مجموعه Psychonauts به ویژه برای علاقمندان به بازی‌های پلتفرمر نامی آشنا و البته مجموعه‌ای کالت به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۵ توانست حداقل افرادی را که اقدام به خریداری آن کردند برای مراحل متنوع و داستانی تماشایی همراه کند.

هرچند سال‌ها صحبت از انتشار بازی Psychonauts 2 می‌شد، اما مشکلات فراوان در روند تولید بازی باعث شد تا تیم سازنده به مدتی طولانی از ارائه اطلاعات و خبر انتشار بازی صرف نظر کنند. اکنون خوب یا بد چندماهی می‌شود که بازی سایکوناتز ۲ یا به قول ایرانی ها سایکونات ۲ روانه‌ی بازار شده است. بازی سایکوتاتز ۲ بازیکنان را به ماجراجویی بعد از قسمت اول و نسخه واقعیت مجازی مجموعه می‌برد جایی که باری دیگر با رزپوتین، شخصیت اصلی نابغه دنیای بازی همراه می‌شویم تا این بار سر از کارهای دکتر لوباتو و فردی که او را اجیر کرده است در بیاوریم. 

قبل از تماشای نیم نگاه از طرف تیم زومجی یلدا ۱۴۰۰ را به شما تبریک می‌گم. پست نیم‌نگاه آخرین پست امروز ۳۰ آذرماه است تا شما نیز مانند ما ساعتی را چشم از مانیتور و گوشی بردارید و به جمع دوستان و خانواده بروید. یلدا مبارک 

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه بازی Psychonauts 2 دعوت می‌کنیم:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده