نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

نیم‌نگاه: تجربه بخش چندنفره بازی Halo Infinite

در این قسمت از نیم‌نگاه، سراغ بخش چندنفره‌ی بازی‌ Halo Infinite رفتیم و در آن حسابی آتش‌بازی کردیم! همراه زومجی باشید.

دیگر چیزی به‌انتشار یکی از موردانتظارترین آثار سالیان اخیر یعنی Halo Infinite نمانده است. هیلو اینفینیت که قرار است بزرگ‌ترین تجربه از مجموعه بازی‌های هیلو را پیش‌کش مخاطبان خود بکند، همراه با یک حالت آنلاین کاملا رایگان عرضه خواهد شد و بخش داستانی آن هم در تاریخ ۱۷ آذر در دسترس عالاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بخش آنلاین بازی هیلو اینفینیت مدتی است که در قالب حالت بتا در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. البته حدود چند ماه می‌شود که تعدادی از گیمرها به‌لطف برگزار شدن رویدادهای Flight Test توانستند بخش آنلاین هیلو اینفینیت را تجربه کرده و جامعه‌ی بازیکنان را از گیم‌پلی به‌شدت روان و خوش‌ساخت اثر مطلع کنند. حالا و به‌دنبال عرضه‌ی عمومی و کاملا رایگان بخش چندنفره‌ی «هیلو اینفینیت»، تمامی دارندگان کنسول‌های نسل هشت و نسل ۹ ایکس باکس همراه با پی سی‌بازها می‌توانند حالت آنلاین هیلو اینفینیت را دریافت و تجربه کنند.

به‌همین منظور تصمیم گرفتیم در این قسمت از نیم‌نگاه، سراغ مولتی‌پلیر این اثر برویم و تجربه‌ی خود از آن را با شما به‌اشتراک بگذاریم. این شما و این هم تجربه‌ی دیوانه‌وار اسپارتان‌های زومجی در مولتی‌پلیر هیلو اینفینیت!

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده