// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی It Takes Two

در نیم نگاه جدید زومجی بازی It Takes Two را به‌صورت دو نفره تجربه کرده‌ایم تا نگاهی به ماجراجویی کودی و می، دو شخصیت داستان بیندازیم.

بعد از موفقیت بازی A Way Out و توجه بازیکنان به این بازی دونفره جوزف فارس کارگردان بازی‌های ویدیویی در ماه مارس ۲۰۲۱ سرانجام بازی جدید استودیوی هیزلایت را برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی روانه بازار کرد. بازی It Takes Two همانطور که از نامش مشخص است برای تجربه نیازمند دو بازیکن است. در نتیجه اگر می‌خواهید بازی It Take Two را خریداری کنید باید حتما به دنبال شخص دیگری باشید که بازی را به‌صورت همزمان تجربه کنید.

بازی جدید جوزف فارس داستان کودی و می را دنبال می‌کند؛ زن و شوهری که در زندگی خود اختلافاتی دارند و این اختلاف‌ها باعث ناراحتی و خود مقصر پنداری رز، دختر آن‌ها شده است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود اشک‌های رز روی عروسک‌هایی شبه به پدر و مادرش می‌ریزد و این اتفاق باعث انتقال روح پدر و مادر دخترک به عروسک‌ها می‌شود. اکنون شما باید در نقش کودی و می با همکاری یکدیگر راهی را برای نجات پیدا کنید.

در نیم‌نگاه زومجی به‌سراع بازی It Takes Two رفته‌ایم تا در کنار نادر امرایی و رضا حیدری نسبت نگاهی به ویژگی‌های ساخته جدید جوزف فارس بیندازیم.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده