// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart روی پلی استیشن 5

در نیم نگاه زومجی به‌سراغ بازی انحصاری Ratchet & Clank: Rift Apart در پلی استیشن 5 رفته‌ایم تا نگاهی به خصوصیات این بازی زیبا داشته باشیم. 

درنهایت بعد از انتظار طولانی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای پلی استیشن 5 منتشر شد. بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در حقیقت ادامه‌ای بر ماجراهای رچت و کلنک بعد از بازی Ratchet & Clank: Into the Nexus است جایی که در پایان بازی شاهد خراب شدن سلاح Dimensionator‌ هستیم. اکنون با گذشت چندسال از ماجراهای Into the Nexus زمان آن رسیده تا در مراسمی از رچت و کلنک بابت تمام زحمات‌شان قدردانی شود. در جریان قدردانی کلنک قصد دارد تا با سوپرایز رچت سلاح تعمیرشده Dimensionator را برای جست‌وجوی سایر لامباکس‌ها به رچت بدهد، اما با ورود غیر منتظره دکتر نفاریوس شاهد به‌هم خوردن مراسم و حتی اتفاقات عجیب و غریب دیگه مانند بازشدن دروازه‌ای به ابعاد دیگر هستیم. 

در نیم نگاه زومجی نگاهی به‌سراغ دقایق ابتدایی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart رفته‌ایم تا درکنار آشنایی با مکانیک‌های بازی از ویژگی‌های مختلف ساخته‌ جدید استودیوی اینسامنیاک گیمز بگوییم. با نیم نگاه Ratchet & Clank: Rift Apart همراه باشید: 

تماشا در یوتیوب با نرخ ۶۰ فریم برثانیه و Full HD

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و کنسول پلی استیشن 5 توسط فروشگاه هزارتو برای ضبط نیم‌نگاه در اختیار زومجی قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده