// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی Cyber Shadow

Cyber Shadow یک بازی شدیدا چالش‌برانگیز با پیکسل آرتی تماشایی است که در قسمت جدید نیم نگاه تصمیم گرفتیم سفری به دنیای پرهرج و مرج این بازی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

گویا انتشار بازی‌هایی که به سبک رترو ساخته و در دوران حال ویدیو گیم حال عرضه می‌شوند، تمامی ندارد. اخیرا از این نوع بازی‌ها زیاد دیده‌ایم، اما این بین، بازی‌هایی وجود دارند که سعی می‌کنند خود را با آثار مشابه جدا کنند. استودیو مکانیکال هد طی ۵ سال اخیر سخت مشغول ساخت بازی Cyber Shadow بود. شرکت یات کلاب که آن را با ساخت بازی‌ محبوب Shovel Knight می‌شناسیم، وظیفه انتشار این بازی را برعهده گرفته است.

Cyber Shadow به طرز قابل توجه‌ای از بازی‌های کنسول NES نینتندو الهام گرفته است. سازنده بازی سایبر شدو سعی کرده از هر بازی‌ مهم آن دوران مثل نینجا گایدن، Shadow of the Ninja و Shatterhand الهام بگیرد و به طرز استادانه‌ای تمام این المان‌ها را کنار هم پیاده کند؛ طوری که حین تجربه بازی سفری خاطره‌انگیز به دنیای رترو می‌کنید.

بازی Cyber Shadow در سبک اکشن پلتفرمر با ساختار سایداسکرولینگ توسعه یافته و در تمام لحظات گیمر را با یک اکشن سرعتی همراه می‌کند. در این بازی خبری از سیستم مترویدوینا نیست و قرار است ۱۰ الی ۱۲ ساعت مدام پلتفرم‌های سخت را پشت سر بگذارید و ربات‌های شیطانی را لت و پار کنید.

در جدیدترین قسمت از نیم نگاه زومجی هم تصمیم گرفتیم چند مرحله اول این بازی را تجربه کنیم. در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه سایبر شدو دعوت می‌کنیم.

در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده