نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

نیم نگاه بازی Little Nightmares II

در جدیدترین قسمت از نیم‌نگاه‌های زومجی، این‌بار به سراغ Little Nightmares II، یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر، رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

سال ۲۰۱۷ استودیو تارسیر با ساخت بازی لیتل نایتمرز، همگان را به تحسین واداشت. یک بازی فوق‌العاده خوش‌ساخت، عجیب که با پازل‌های بسیار هوشمندانه‌ای طراحی شده بود و شما را در نقش کودکی نحیف با پالتویی زرد قرار می‌داد. این بازی توانست موفقیت‌های زیادی را از آن خود کند.

پس از موفقیت نسخه اول بازی، یک نسخه موبایلی با نام Very Little Nightmares از بازی عرضه شد که البته سازندگان آن استودیو تارسیر نبودند اما مانند نسخه اول،‌ باندای نامکو وظیفه انتشار آن را بر عهده داشت و بازی در همان دنیای ترسناک و عجیب نسخه اول بازی جریان داشت.

پس از موفقیت بسیار خوب این دو بازی، معرفی نسخه دوم Little Nightmares اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید. بالاخره در سال ۲۰۱۹ و در جریان نمایشگاه گیمزکام، از نسخه دوم این بازی رونمایی شد. بازی‌ای که پس از تاخیر بالاخره اوایل سال ۲۰۲۱ در دسترس علاقمندان قرار گرفت. دقیقا مانند نسخه اول، نسخه دوم بازی نیز تحسین منتقدان و گیمرها را در پی داشت. در جدیدترین نیم‌نگاه زومجی، این‌بار به سراغ این بازی رفته‌ایم و بخش‌های ابتدایی آن را با هم‌دیگر تجربه کرده‌ایم. با نیم نگاه Little Nightmares II همراه ما باشید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده