نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی Hades

در جدیدترین قسمت از نیم‌نگاه زومجی، این بار به سراغ Hades، یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ رفته‌ایم. با تماشای این نیم‌نگاه همراه زومجی باشید. 

مقاله مرتبط:

استودیو سوپرجاینت گیمز، نامی آشنا برای طرفداران بازی‌های مستقل است. استودیویی که پیش از Hades، سابقه ساخت بازی‌های فوق‌العاده‌ای مانند Bastion، Transistor و Pyre را در کارنامه خود داشته است. جدیدترین اثر این استودیو، این‌بار به سراغ اساطیر یونان باستان رفته است. 

بازی Hades، ابتدا در سال ۲۰۱۸ به‌صورت «دسترسی پیش از موعد» در پلتفرم استیم در دسترس کاربران قرار گرفت و بعد از تقریبا دو سال، استودیو سوپر جاینت گیمز تصمیم گرفت که نسخه نهایی بازی را روی استیم و کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. بازی‌ای که به محض انتشار نسخه نهایی،‌ استقبال شدید کاربران و منتقدان را در پی داشت. اکثر کاربران، این بازی را یک روگ‌لایک فوق‌العاده و بدون نقص نامیدند. بازی‌ای که توانست داستان جذاب و فوق‌العاده خود را با گیم‌پلی‌ای شدیدا جذاب و هیجان‌انگیز ترکیب کند و درنهایت اثری را به مخاطب تحویل بدهد که تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای آن‌ها رقم بزند.

بازی Hades، تمامی المان‌های یک بازی روگ‌لایک فوق‌العاده را در خود دارد. علاوه‌بر تمام این موارد، ارزش تکرار بازی به قدری بالا است که حتی پس از تمام کردن چندباره بازی، نمی‌توانید از آن دست بکشید. در جدیدترین نیم‌نگاه زومجی تصمیم گرفتیم به سراغ این شاهکار رفته‌ایم. تماشای این نیم‌نگاه را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده