// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه بازی Watch Dogs: Legion روی پلی استیشن 5

در ادامه نیم‌نگاه‌ها بازی Watch Dogs: Legion را از استودیوی یوبی‌سافت تورنتو تجربه کرده‌ایم که به‌ویژه به‌دلیل آزاد گذاشتن دست بازیکنان در انجام مأموریت‌ها مورد توجه قرار گرفته است. 

مجموعه واچ داگز در سال ۲۰۱۲ با یک رونمایی پر زرق و برق باعث هیجان بسیاری از بازیکنان و بینندگان مراسم E3 2012 یوبی‌سافت شد. هرچند در سال ۲۰۱۴ به‌دنبال عرضه بازی انتقاد‌هایی به تفاوت بازی معرفی شده و نسخه نهایی به یوبی‌سافت می‌شد، اما درنهایت بسیاری از بازیکنان نیز از تجربه ساخته یوبی‌سافت لذت بردند و موفقیت آی‌پی‌ جدید یوبی‌سافت راه را برای عرضه دو نسخه جدید باز کرد. 

اکنون اما مدتی از زمان عرضه بازی واچ داگز لیجن، جدیدترین بازی از مجموعه Watch Dogs می‌گذرد و در نیم نگاه جدید زومجی نگاهی به این بازی انداخته‌ایم. واچ داگز لیجن داستان شاخه لندن گروه ددسک (DedSec)‌ را روایت می‌کند. به‌دنبال خبردار شدن گروه ددسک از احتمال بمب‌گذاری در مجلس عوام بریتانیا، دالتون ولفی از گروه ددسک برای خنثی‌سازی بمب و شناسایی عامل پشت این بمب‌گذاری به منطقه پارلمان می‌رود. درحالی‌که دالتون در حال خنثی‌سازی بمب است، به وسیله پهباد گروهی به نام Zero Day کشته می‌شود. گروهی که نه‌تنها در مجلس عوام بریتانیا بلکه در نقاط مختلف لندن اقدام به بمب‌گذاری کرده است. 

از طرفی گروه زرو دی اقدام به حمله به مخفیگاه گروه ددسک می‌کند که در نتیجه آن افراد این گروه کشته و سبین برنت، لیدر شاخه لندن ددسک مجبور به فرار می‌شود. 

در نیم‌نگاه جدید زومجی روی پلی استیشن 5 به سراغ بازی واچ داگز لیجن رفته‌ایم و با رزولوشن 4K و نرخ  ۶۰ فریم این بازی را تجربه کرده‌ایم. در ادامه با زومجی همراه باشید: 

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده