// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه رومیزی زومجی: یه غول دو غول

در جدیدترین قسمت از نیم نگاه رومیزی زومجی به سراغ بازی «یه غول دو غول» محصول روبیک گیمز رفته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

بعد از نیم نگاه بازی شیر مرغ، در نیم نگاه بازی های رومیزی جدید زومجی بازی «یه‌ غول دو غول» از شرکت روبیک گیمز را داریم. شرکت روبیک گیمز پیش از این نیز بازی کارتی دیگری به نام «شلم شوربا» را به بازار عرضه کرده بود که می‌توانید نیم‌نگاه آن را در زومجی تماشا کنید.

یه غول دو غول یک بازی کارتی دورهمی مناسب افراد بالای هشت سال است که به‌صورت همزمان ۲ تا ۶ بازیکن می‌توانند آن را درکنار یکدیگر تجربه کنند. طبق اطلاعات روی جعبه بازی هر دور به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به‌طول می‌انجامد، اما باتوجه‌به نوع بازی شاید این زمان کمی طولانی‌تر شود.

بازی از دو سری کارت هیولا (۵۱ کارت) و جادو (۲۴ کارت)‌ تشکیل شده است. در جریان بازی هر بازیکن ۶ کارت نهان و پنهان و همچنین سه کارت را در دستان خود دارد. روی هر کارت هیولا یک عدد نوشته شده است که این عدد نشان‌دهنده قدرت کارت خواهد بود، از طرفی کارت‌های جادو امکانات قدرتمندی مانند تعویض کارت با یک بازیکن دیگر یا ممانعت از بازی کردن بازیکن دیگر را می‌دهد. درنهایت بازیکنی که هیچ کارتی روی زمین و در دستان خود نداشته باشد پیروز رقابت خواهد بود.

قبل از آنکه شما را به تماشای ویدیو دعوت کنیم، طبق گفته‌ی روبیک گیمز در بازی یه غول دو غول یک ایستراگ قرار داده شده و شخصی که این ایستراگ را پیدا کن، می‌توانند تا ۸۰ درصد برای بازی های فروشگاه روبیک تخفیف دریافت کنند. ‌

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده