نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹

نیم نگاه رومیزی زومجی: شیر مرغ

در یکی دیگر از نیم‌نگاه‌های رومیزی زومجی، این بار به سراغ بازی «شیر مرغ»، محصول جدید «رومیز» رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

تا حالا برای شما پیش آمده که قصد خرید محصول خاصی را نداشته باشید اما فروشنده با چرب زبانی، محصولی را به شما فروخته باشد که خیلی به کارتان نیاید؟ اگر تجربه این‌چنینی دارید، قطعا با بازی شیر مرغ، محصول جدید رومیز به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنید.

این بازی کارتی که سری بازی‌های دستجمی رومیز نیز محسوب می‌شود، یک بازی مفرح و بسیار جذاب برای مواقعی است که خانواده یا دوستان دور هم جمع می‌شوند. شیر مرغ را می‌توان از ۳ تا ۱۰ نفر بازی کرد (که البته بهینه‌ترین تعداد ۵ نفر است) و هر دست از بازی چیزی بیش از ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

روش بازی نیز بسیار ساده است. هر شخصی تعدادی کارت مختلف در دست دارد که روی هر کدام از آن‌ها کلمه‌ای نوشته شده است. در هر نوبت، یکی از بازیکنان خریدار می‌شود. شخصیت خریدار، با رو کردن یکی از ۳۰ کارت شخصیت مشخص می‌شود. در این هنگام، بازیکنان دیگر باید به نوبت و با ترکیب دو کارت از کارت‌هایی که در دست دارند و باتوجه‌به شخصیت خریدار (مانند جلاد، سوپراستار، سلبریتی و ...) محصولی را به خریدار بفروشند. هر فروشنده یک دقیقه فرصت دارد که دلایل خوب بودن محصول خود را به خریدار بگوید و پس از اتمام صحبت‌های تمامی فروشنده‌ها، خریدار تصمیم می‌گیرد که کدام محصول را بخرد. هر فروشنده‌ای که بتواند یک محصول به فروش برساند، یک امتیاز دریافت می‌کند.

باز هم مانند همیشه درکنار امیر سلامتی از وب‌سایت رومیز به تجربه این بازی پرداختیم. اگر می‌خواهید ببینید که چگونه یک معدنچی متقاعد شد یک «پتوی سیبیلو» را خریداری کند، نیم‌نگاه رومیزی «شیر مرغ» را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

اگر از بازی شیر مرغ خوشتان آمد و قصد تهیه آن را داشتید، می‌توانید بازی را با قیمت ۶۷۱۰۰ تومان خریداری کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده