// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه زومجی:‌ Need for Speed Heat

در این برنامه نیم‌نگاه زومجی دقایقی را به تجربه بازی Need for Speed Heat، ساخته استودیوی گوست نشسته‌ایم تا نگاهی به کوچه‌ پس کوچه‌های پالم سیتی بیندازیم.

به‌دنبال انتشار بازی Need for Speed Payback در سال گذشته، شاهد ایرادات فراوانی در روند گیم‌پلی این بازی مسابقه‌ای بودیم. وجود همین ایرادات باعث شد تا استودیوی گوست در روند توسعه نسخه جدید این مجموعه پرهوادار بازنگری داشته باشد. بازی Need for Speed Heat از بسیاری جهات نسبت به Payback تغییرات مثبتی داشته است. اکنون دیگر شاهد رویدادهای متعددی در داخل شهر هستیم و به‌لطف تفاوت رویدادها در شب و روز، بازیکنان می‌توانند بدون تکراری شدن بازی، از رویدادها لذت ببرند. از طرفی در نید فور اسپید هیت نیز شاهد حضور انواع و اقسام خودروها با قابلیت شخصی‌سازی در بخش‌های مختلف هستیم که همگی نوید یک تجربه لذت بخش را بعد از مدت‌ها در یک بازی از مجموعه نید فور اسپید می‌دهد.

به‌همین دلیل ما نیز در جدیدترین قسمت از نیم‌نگاه زومجی پای بازی Need for Speed Heat نشسته‌ایم تا درکنار گشت‌زنی در پالم سیتی، نگاهی به ویژگی‌های جدیدترین ساخته استودیوی گوست بیندازیم.در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه زومجی دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

نظر شما در رابطه با بازی Need for Speed Heat چیست؟ آیا فرصت تجربه این بازی را داشته‌اید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده