// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: با ماد جدید Batman: Arkham Knight در نقش کارگران بازی ظاهر شوید

یک و نیم ماه از عرضه‌ی Batman: Arkham Knight می‌گذرد و علاقمندان، ماد‌های زیبا و خلاقانه‌ای را برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی منتشر کرده‌اند. یکی از همین توسعه‌دهندگان، با ماد جدید خود به شما اجازه بازی کردن با کارگردان بازی را می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

ساخت ماد‌های مختلف برای بازی‌های عرضه شده بر روی رایانه‌های شخصی یکی از کارهای رایج این روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. اکنون Tchi6 تولید کننده ماد‌ اقدام به جایگزینی بتمن با یکی از تولیدکنندگان و بنیانگذاران راک‌استدی کرده است. درسته این شخصیت سِفتون هیل با آن ریش کوتاه و لباس یقه‌دار به همراه شلوار جین آبی رنگش است. او در این ماد به جای توسعه‌دهنده در نقش یک ابر قهرمان بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود.

شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر ویدیوی پایین را که توسط Heitor Fraga، کاربر یوتیوب آپلود شده مشاهده کنید. با این توضیح که ویدیو به زبان انگلیسی نیست.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

شما می‌توانید این ماد خنده‌دار را از مدیا فایر دانلود کنید. (مانند هر ماد دیگری در دانلود این ماد نیز محتاط باشید. برخی مادها حاوی بد افزار هستند).

در گذشته نیز ماد‌های جالبی برای Arkham Knight منتشر شده به عنوان مثال در یکی از همین مادها شما در نقش آلفرد، خدمتکار بتمن ظاهر می‌شدید. متاسفانه تازه ترین شماره از سری بتمن در ماه ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹تیر) با مشکلات بسیاری برروی رایانه‌های شخصی منتشر شد و راک‌استدی سازنده بازی ظاهرا قبل از ماه شهریور قصد عرضه‌ی بسته‌الحاقی رفع مشکلات بازی را ندارد. هرچند Arkham Knight به درستی برروی رایانه‌های کار نمی‌کند با این حال دیدن انتشار آیتم‌های مختلف به بازی توسط طرفداران زیبا است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده