نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

تماشا کنید: تریلر 2015 E3 بازی Hallowpoint

بازی Hollowpoint یک بازی دو‌بعدی ساید-اسکرولینگ است که در آن بازیکنان باید با همکاری یکدیگر در جنگ‌ها پیروز شوند. حالا استودیو سازنده این بازی یعنی رافیان گیمز، اقدام به انتشار تریلر E3 2015 این بازی کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا یا دانلود کنید.

Hollowpoint محصول استودیویی است که بازی Crackdown 2 نیز در کارنامه‌ آن به چشم می‌خورد. شرکت پارادوکس که مسئولیت نشر این بازی را بر عهده دارد درباره بزرگی ماموریت‌های آن می‌گوید:

هیج ماموریت روتینی در بازی وجود ندارد و هر کدام از آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی، استراتژی و تفکر مختلف برای کامل شدن است.

بازی‌کنان با اتمام ماموریت‌ها می‌توانند به دریافت امتیاز تجربه و ارتقا سرح اسلحه‌ها بپردازند. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای این بازی را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو

بازی Hollowpoint سال گذشته معرفی شد و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. امیدواریم این بازی را در کنفرانس سونی یا بازی‌های پی‌سی در E3 2015 ببینیم.

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]نمایشگاه E3 2015 از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد. با پوشش کامل و جامع اخبار و حواشی این نمایشگاه، همراه زومجی باشید [/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده