نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

اولین ویدیو رسمی فیلم No Time to Die با بازی دنیل کریگ منتشر شد

یونیورسال بامداد امروز اولین ویدیو رسمی فیلم No Time to Die را منتشر کرد که در آن جیمز باند در محاصره افرادی مسلح قرار می‌گیرد و مجبور به پریدن از روی پل می‌شود.

جمعه هفته گذشته بود که یونیورسال و MGM اعلام کردند که اکران فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. بدین ترتیب قسمت ۲۵ام فیلم James Bond که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) اکران شود، اکنون قرار است با چند ماه تأخیر در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی قسمت جدید فیلم جیمز باند منتشر شده است. دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند امروز در برنامه The Tonight Show Starring Jimmy Fallon حضور پیدا کرد و در آن در مورد فیلم No Time to Die از جمله تأخیر اخیرش توضیحاتی به اشتراک گذاشت.

با اینکه اکران قسمت جدید فیلم James Bond عقب افتاده است، اما این موضوع باعث نشد تا در طول این برنامه شاهد نمایش اولین ویدیو رسمی فیلم No Time to Die نباشیم و در این ویدیو که مدت زمانش حدود ۵۰ ثانیه است، شاهد حضور جیمز باند روی یک پل قدیمی هستیم که ظاهرا به‌دنبال یک نفر است و درنهایت متوجه می‌شود که این یک تله بوده و اکنون در محاصره یک گروه مسلح است و با ماشین و موتور به سمت او حمله می‌کنند و درنهایت جیمز باند از روی پل به سمت پایین و با استفاده از یک کابل می‌پرد تا از دست آن‌ها فرار کند. پیش از این بخش‌هایی از این صحنه را در دو تریلر منتشر شده از فیلم No Time to Die دیده بودیم و حالا در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندکری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده