// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر جدید بازی Assassin's Creed Valhalla خبر از نقش خانواده در داستان می‌دهد

بازی Assassin's Creed Valhalla حدودا ۴۰ روز دیگر عرضه می‌شود و یوبی‌سافت بالاخره تریلر داستانی جدید آن را تقدیم گیمرها کرد.

بازی Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس‌ وان، ایکس‌باکس سری ایکس | اس و پی سی عرضه می‌شود و سپس در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) به کنسول پلی استیشن 5 سونی می‌رسد. شرکت فرانسوی یوبیسافت به‌تازگی با پخش یک تریلر داستانی نه‌چندان بلند، باعث شد مخاطبان آشنایی بیشتری با داستان وایکینگ‌محور «والهالا» پیدا کنند. راستی خوش‌بختانه اکثر لحظات تریلر جدید، گرافیک گیم‌پلی بازی و نه کات‌سین‌های آن را نمایش می‌دهند.

در «اساسین کرید والهالا» مخاطب نقش یک وایکینگ به نام ایور (Eivor) را بازی می‌کند که به بریتانیا قدیم یورش می‌برد و خون پادشاه آلفرد را به جوش آورده است. تریلر جدید هم نشان داد که ایور فارغ از اینکه با انتخاب گیمر یک زن یا یک مرد باشد، برادری به اسم Sigurd دارد.

حالا ما می‌دانیم که در بازی Assassin's Creed Valhalla با Hidden Ones روبه‌رو خواهیم شد. گیمرها اعضای گروه Hidden Ones را در بازی Assassin's Creed: Origins شناختند و همان‌جا فهمیدند که این افراد به‌نوعی پایه‌گذاران مکتب اساسین‌ها به حساب می‌آیند. تریلر داستانی پخش‌شده توسط یوبیسافت نیز نشان می‌دهد که ایور پیش از ترک نروژ و رفتن به سمت انگلستان، با افراد نام‌برده مواجه می‌شود.

دانلود تریلر از آپارات | تماشا در یوتیوب

یوبی‌سافت در این تریلر آن‌چنان گیم‌پلی بازی را نشان نمی‌دهد. ولی مهم این است که غالب فوتیج‌ها کاملا بیرون‌آمده از خود بازی هستند و یک گرافیک تخیلی را به نمایش نمی‌گذارند. سازندگان می‌خواهند مطمئن شوند که گیمرها وقتی پنج هفته‌ی بعد زمان تجربه‌ی بازی از راه رسید، با انتظارات غیرواقعی به سمت «والهالا» نروند.

اگر جز افراد شدیدا علاقه‌مند به بازی هستید، باید بدانید که علاوه‌بر این تریلر اخبار بازی جذابی راجع به بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شده‌اند. در حقیقت اکنون می‌توانید به پلتفرم اسپاتیفای سر بزنید و مشغول گوش دادن به پادکست Echoes of Valhalla شوید؛ پادکستی که در آن قرار است اطلاعات زیادی راجع به پشت صحنه‌ی ساخت «اساسین کرید والهالا» را بشنویم.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده