// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

بازی Serious Sam 4 تاخیر خورد

دیوالور دیجیتال اعلام کرد که بازی Serious Sam 4 با تاخیر و در تاریخ سوم مهر ماه منتشر خواهد شد.

بازی Serious Sam 4 که قرار بود در ماه جاری میلادی منتشر شود، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، تأخیر خورده است و قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (سوم مهر ماه) منتشر شود. اگر تاکنون هیچ‌یک از بازی‌های مجموعه Serious Sam را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید با همین نسخه شروع کنید؛ چراکه شما را به قبل از داستان نسخه‌های اصلی بازی می‌برد و به‌نوعی یک نسخه پیش‌درآمد است.

تمامی نسخه‌های Serious Sam 4 به یک هدف کلی ختم می‌شوند؛ تجمع و هجوم گسترده موجودات عجیب و غریب و نابودن شدن و منفجر شدن‌شان توسط شما! البته با سلاح‌هایی قدرتمند و خشن. در این نسخه هم قرار است به نبرد با هیولاهایی بروید که تشنه خون شما هستند. در بازی Serious Sam 4 حالت کوآپ آنلاین چهار نفره هم وجود دارد و می‌توانید با دوستان خود این مأموریت را انجام بدهید. در زیر می‌توانید ویدیویی کوتاه را مشاهده کنید که گویای تاخیر خوردن بازی است:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Serious Sam 4 قرار است در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر و استیدیا منتشر شود و در سال ۲۰۲۱ هم راهی کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 شود. هنوز در مورد انتشار بازی برای کنسول‌های نسل بعد سخنی به‌میان نیامده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده