نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۳۰

اولین تریلر WandaVision فضای متفاوت اولین سریال دنیای سینمایی مارول را نمایش می‌دهد

مارول استودیو سرانجام اولین تریلر رسمی و مستقل سریال WandaVision را منتشر کرد که خبر از تفاوت زیاد آن با دیگر آثار این استودیو می‌دهد.

ماه بهمن گذشته بود که مارول استودیو با انتشار یک تریلر از اولین سریال‌های این مجموعه برای دیزنی پلاس رونمایی کرد که سریال WandaVision (وانداویژن) یکی از این سریال بود و حالا باتوجه‌به اتفاقات اخیر، این سریال به اولین سریال دنیای سینمایی مارول تبدیل شده که قرار است از این سرویس استریم نوپا منتشر شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی و مستقل این سریال منتشر شده است. مارول استودیو لحظاتی پیش طرفدارانش را پس از مدت‌ها غافلگیر و تریلر رسمی سریال WandaVision را منتشر کرد که خبر از یک اثر بسیار متفاوت با دیگر آثار دنیای سینمایی می‌دهد.

اولین تریلر سریال WandaVision یک سریال نیمه‌سیت‌کام سیاه و سفید به سبک سریال‌های دهه ۵۰ میلادی را نشان می‌دهد که اسکارلت ویچ و ویژن پس از ازدواج به خانه خود نقل مکان می‌کنند و در ادامه آن‌ها در حال زندگی عادی خود هستند و حتی بچه‌دار می‌شوند، اما کم کم شاهد نمایان شدن مشکلات این زندگی خیالی هستیم و حتی ویژن را در تلاش برای یافتن جواب نیز می‌توانیم مشاهده کنیم. تمرکز بیشتر تریلر روی اسکارلت ویچ و ویژن است، اما شخصیت‌های جدید سریال نیز در تریلر حضور دارند و همچنین ممکن است غافلگیری‌های بیشتری نیز سریال وانداویژن برای طرفدارانش داشته باشد.

به‌دلیل وجود برخی تصاویر قادر به آپلود ویدیو در آپارات نیستیم، به‌همین دلیل شما می‌توانید تریلر سریال WandaVision را در یوتیوب تماشا کنید. همچنین اولین پوستر سریال وانداویژن نیز منتشر شده که در ادامه این پوستر نیز قابل مشاهده است:

اولین پوستر سریال WandaVision

الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Black Widow (بلک ویدو)، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، بوده است.

پخش سریال WandaVision قرار است از اواخر سال ۲۰۲۰ و احتمالا از ماه دسامبر (آذر یا دی) از دیزنی پلاس آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده